کتاب دوتایی بخوریم

گاهی بچهها فکر میکنند وقتی چیزی را پیدا میکنند، فقط برای خودشان است…
گاهی هم یاد میگیرند که تقسیم کردن و شریک شدن با دیگران، لذت بیشتری از داشتن به همراه دارد…
▫️ «دوتایی بخوریم»
یکی از کتابهای دوستداشتنی مجموعه «قصههای مورچهای»؛ داستانی شیرین دربارهی مورچهای که بارها با دوستان مختلفش روبهرو میشود و در نهایت یاد میگیرد که خوردن یک خوراکی در کنار دوستان، از خوردن آن به تنهایی لذتبخشتر است.
این کتاب به کودکان یاد میدهد:
تقسیم کردن و شریک شدن رفتاری ارزشمند است
دوستی با مهربانی و بخشندگی عمیقتر میشود
همه میتوانند از داشتههای خود با دیگران سهیم شوند
لذت با هم بودن از داشتن به تنهایی بیشتر است
در روزهایی که کودکان در حال یادگیری مهارتهای اجتماعی هستند،
این کتاب با داستانی ساده، تکرارشونده و جذاب، مفهوم مشارکت، دوستی و سخاوت را به زبانی کودکانه آموزش میدهد. داستانی که به کودکان نشان میدهد شادی واقعی زمانی بیشتر میشود که با دیگران تقسیم شود.
مناسب گروه سنی الف و ب
برای خرید این کتاب اینجا کلیک کنید.

دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.